خرید و سفارش

انواع سیستم اعلام حریق

به روزترین و جدیدترین سیستم های اعلام حریق را از ما بخواهید

چه تجهیزاتی قابل تامین توسط برسام است؟

شرکت برسام سورین کارا امکان تامین، نصب و اجرای انواع سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر را دارد. انواع سیستم های اعلام حریق با برند های معتبر داخلی و خارجی توسط این شرکت قابل تامین و نصب خواهند بود. 

شما می توانید بر اساس بودجه و فضای مد نظر خود انواع سیستم های اعلام حریق را استفاده نمایید. شرکت برسام سورین کارا در کنار شما تمامی راه حل ها را پیشنهاد می دهد تا بتوانید با آگاهی بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. ما در تامین سیستم های اعلام حریق محدودیتی نداریم و می توانیم انواع برندها را با قیمت مناسب برای شما تامین کنیم. برندهای معتبر اروپایی و داخلی در سبد محصولاتی ما وجود دارند.

یکی از قسمت های مهم در بهره برداری از سیستم های اعلام حریق، نصب و راه اندازی اصولی این سیستم ها است. ما در برسام نصب سیستم اعلام حریق را بر اساس مدارک مهندسی که در مرحله طراحی تهیه شده اند انجام می دهیم. هم چنین این موارد کاملا بر اساس اصول نصب و راه اندازی سازندگان این تجهیزات صورت می پذیرد. 

تیم نصب برسام سورین کارا دارای تجریه و مهارت کافی در این نوع سیستم ها و به صورت تخصصی فعالیت می نماید. به همین دلیل سیستم را به طور دقیق راه اندازی می کنیم و پس از آموزش آن را تحویل شما خواهیم داد. هم چنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر نیز در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید از سیستم اعلام حریق خود به طور مستمر و بدون عیب استفاده کنید.